"טכנולוגיות מתקדמות" הכירו את הג'יפ הממוגן החדש של המשטרה

    אבי יעקב No Comments on "טכנולוגיות מתקדמות" הכירו את הג'יפ הממוגן החדש של המשטרה

    יחליף את ה"קרקל" הוותיק: משטרת ישראל תכניס בקרוב לפעילות את הג׳יפ הממוגן הקל החדש, בו יהיו מגוון חידושים ומערכות טכנולוגיות מתקדמות

    צילום: דוברות המשטרה
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משטרת ישראל תכניס בקרוב לפעילות את הג׳יפ הממוגן הקל החדש שיהווה תחליף לרכב ה״קרקל״ הוותיק שמשמש את המשטרה ומשמר הגבול כבר במשך שנים.

    ראש האגף לתמיכה לוגיסטית במשטרת ישראל ניצב יוסי רופא הציג השבוע למפכ״ל רב ניצב יעקב שבתאי את הרכב הממוגן הקל ובקרוב ייכנס הג׳יפ לפעילות המבצעית במשטרה ובמשמר הגבול

    הג׳יפ הממוגן החדש כולל מערכת טכנולוגית מתקדמת , מערכת לפיזור הפגנות, אפשרות לירי מתוך חרך ממוגן , מצלמות מתקדמות , תא עצורים ממוגן ששומר על שלומם של העצורים, תא נהג מאובטח ואפשרות לנהיגה בטוחה וקלה יותר בכל מצב נתון.

    מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי אמר: "הרכב הממוגן החדש ישמש בשתי תצורות את משמר הגבול ויחידות במשטרה והוא מצוייד במערכות טכנולוגיות מתקדמות , תא נהג מאובטח ואפשרות לירי מתוך חרך ממוגן , מצלמות ותא עצורים ממוגן ששומר גם על שלומם של העצורים תחת אש. משטרת ישראל תמשיך לפעול לשירות ולשיפור כלל האמצעים וכלי הרכב המשמשים את השוטרים והלוחמים שלנו בשטח תוך שמירה מקסימלית על בטחונם בכל תא שטח".

    ראש מחלקת תחבורה באגף לתמיכה לוגיסטית נצ״מ יובל זוליכה : "מדובר בכלי רכב שמשדרג את העבודה המבצעית של הלוחמים והשוטרים בשטח תוך כדי רמת מיגון גבוה. הרכב מצוייד במספר טכנולוגיות מתקדמות מאוד כמו מצלמות היקפיות ומערכת לפיזור הפגנות הנשלטת ע״י הרכב. בשנה הקרובה הרכב הממוגן החדש יחליף את הקרקל. מערך כלל כלי הרכב של משטרת ישראל משתדרג בשנה הקרובה ומאפשר לשוטר והמפקד בשטח עבודה נוחה יותר בטוחה יותר ובכל מצב נתון".



    0 תגובות